Saturday 21 April 2012

Dear Diary ;'>

Dear Diary,
Aku tak tahuu. Aku rasa bersalah sangat. Aku sayang sangat dekat dia. Tapi kan orang cakap, kalau kita sayang sesuatu tu, kita kena lepaskan dia pergi, kalau dia datang balik, maksudnya dia milik kita, kalau tak, mungkin ada yang lebih baik untuk kita :] And one thing, aku dah lepaskan dia eventhough berat untuk aku lepaskan. Tapi orang kata, ni jihad. HAHA. Lagipun, aku dah tahu cerita sebenar, and aku rasa bersalah sangat sebab 'sayang' kat dia. Orang yang terasa tuu, firstly, aku nak mintak maaf sangat " For loving you ". Second, sorry lah kalau aku ada buat kau marah or buat salah kat kau sepanjang 2 bulan lebih ni. Tarikh 29 Januari, aku takkan pernah lupa :D Thanks for everything. Sorry for everything. Btw, lagu ni, buat aku nangis,
lyric dia seriously menyentuh hati aku :'>

xx,
Hanis Shakira :]

No comments:

Post a Comment