Wednesday 20 June 2012

Have A Break at PSS :)

Hehe. Hi evelibadi :3
Emm, Aku online kat pss ni. Haha. Yeahh, memandangkan Si RMC tuu takda sebab pergi jaga acara Saringan untuk Putera kat padang, so aku berani lah nak lepak Pss masa prep ni :D LOL.
Yesterdaay, saringan. Btw, aku masuk acara 400m, 4 x 400 deangan Lompat Tinggi :D Woohoo.
Semalam 400 m dapat nombor 4. Sepaptutnya seri. Laah, takpe, baru saringan, akhir nanti doakanlah aku yeah? :) Emm, Lompat Tinggi? Oh, I Love That Thing so much. Best gilaaa. Korang tak try lagi, mana tahuu. Cuma lari berpagar je takde kat SMAPK ni, kalau taak, dah lama aku masuk. Haha. Lepas lari tuu, memang macam nak tercabut kaki aku. Sampai hari ni kot :O Awwhh, this is bad. Esok nak lari lagi. Mati aku -..- Wish me luck babe! Masa aku tengah practice lompat timggi semalam, tibatiba nampak dia. Jersey nombor 10:) Fuuuh, terus semangat gilaa. Semua lepas dengan style :) Haha. Btw, result dah keluaaar. Teruk lah. Aku tak belajar sangat exam kali ni. Sebab masa exam kali ni, aku demam panas seminggu. Pastu ambik ulangan, tahutahu lah macam mana kaan? Haha. Lol, panjangnyaaa post. Hee. K laah, nak chaw, nak masuk kelas, nak siapkan homework. Kbyeee, iloveyou guys :*
HugsKisses,
Hanis Shakira :)

No comments:

Post a Comment